tisdag 15 januari 2013

Ordning på torpet

Har varit i mitt "blomsterrum" idag och försökt få lite ordning.. Inte mycket mening med att ha ett sånt rum när det är så fyllt till bredden med saker, att det inte går att komma in där! Har ju samlat på mig en hel del krukor under årens lopp.. Så det blev till att rensa! Sagt och gjort, fyllde en kartong proppfull, la ut en bild på Facebook med titeln "bortskänkes" . Trettio minuter senare var kartongen hämtad. Underbart! Krukorna får nytt liv hos någon annan och ingen är gladare än jag! Har jag nämnt att jag inte gillar att slänga saker...?

Upptäckte även till min förtjusning att Bornholmsfikonet hade skjutit ut flera ljusgröna härliga blad (dock blev inte bilden den bästa) . Bjussar även på bilder från mina nystädade hyllor i BLOMSERRUMMET :)

Tjing! /Amanda





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar