onsdag 25 juli 2012

Sommarplaner!?

Den här sommaren bjuder ju inte på nåt vidare väder (bli inte arg på mig nu!) men med en liten bebis är jag ganska tacksam för det! Vi hade heller inte planerat särskilt mycket denna sommar, just för att vi har en liten OCH för att vi äntligen ska ta tag i att byta staket.. Vilket är ganska tidskrävande ( för T och hans bror ;)). Själv har jag dagen till ära varit på studieresa till självaste Vadstena för att spana in staket.. Finns så himla mycket snygga staket där!! Jag gick runt med kameran i högsta hugg åå nu ska här tittas på bilder och överläggas.. Självklart hanns det även med en visit i örtagården på klosterområdet och lite shopping, väldigt mysigt! Ett stort tack till min goa vän Susanne för att du ville följa med! Puss å kram/Amanda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar