torsdag 29 december 2011

Ingen mellandagsrea här inte..


..men det gör mig INTE mindre KÄR i dom här krukorna från Kew gardens! Håller just nu på med en "makeover" i vårat sovrum och är inte det minsta sugen på att ställa tillbaka våra gamla tråkiga krukor.

Kom för första gången i kontakt med dom här krukorna när jag var i Skottland och praktiserade på Glasgow botanic gardens, där jobbade nämligen en mycket fin engelsk dam vid namn Louice som tidigare varit anställd vid Royal Botanic gardens Kew. Hon berättade gärna historier därifrån, ganska "romantiserade" sådana kan ja tänka.. Men att Kew gardens är fint som snus, gick inte att ta miste på! Skulle vara kul att få se det nån gång! Men tills dess tror jag att jag kan nöja mig med ett par krukor..

Dom här varianterna och några till finns att köpa i Bosse Rappnes web shop: http://shop.rappne.nu/
Kram/Amanda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar