onsdag 28 december 2011

God fortsättning allihopa!

Jag hoppas att ni haft en riktigt fin jul! Själv har jag haft det riktigt bra, huset fullt av nära, kära och goa vänner. Samtidigt är det alltid en lättnad när allt "ståhej" är över.. för trots att vi bestämt att vi INTE skulle ha så mycket mat som förra året och INTE så många paket, så blir det ändå en hel del. Inte så konstigt heller att jag tycker det är bra när tiden fort.. våran bästa present kommer nämligen i februari, då jag och Tobias ska ha en liten bebis.


SÅ trots att min mesta hjärnverksamhet snurrar runt just BEBIS just nu så blev det ändå endel julpyssel med kransar, blomstergrupper å godis. Brukar tillåta mig att frossa i lökväxter hyacinter, amaryllis, tulpaner.. riktigt ögongodis! Däremot undrar jag vad "man" tänker när "man" gör dubbla satser av julgodiset, det är ju faktiskt bara gott i små mängder och i en begränsad period! Men det får bli en lärdom till nästa år..om jag nu vill minnas det då, återstår att se.



Ha de gott! Kram/Amanda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar