fredag 16 september 2011

Äntligen..



.. fungerar datorn som den ska och jag är jätte taggad på att få börja blogga igen. Känns som jag har massor som jag vill dela med mig av.


Bl.a. har jag kunnat skörda en hel del tomater och gurkor i växthuset. Har mest haft olika slags körsbärstomater. Dom röda som heter "Cheerio" har jag drivit upp själv (frö från Runåbergs). Sen har jag svarta, gula och någon mer röd sort, men dom plantorna köpte jag färdiga så jag har inget sortnamn. Ska försöka få tag i namnet på dom svarta för de är överlägset godast!!


Imorgon ska jag och min kompis Susanne på inspirationsresa till Järna där vi ska besöka bl.a Saltå kvarn www.saltakvarn.se och Nibble handelsträdgård www.biodynamiskaprodukter.se . Hoppas och tror detta kommer att bli en toppendag!


Ha de gott! Kramar/Amanda


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar