måndag 19 april 2010

Nedräkningen har börjat åå..

.. snart är det dax för mig att börja nytt jobb! :) Eller helt nytt blir det ju inte för mig eftersom jag spenderade 8v. där förra sommaren på praktik... då kanske ni kan gissa vad jag ska göra!!?



Just så, jag ska odla ekologiska grönsaker på Falla gård!! :)Som ni förstår är detta nåt jag ser fram emot och längtar efter, blir ju inte fy skam att hjälpa till att förse Tranåsborna med närodlade och giftfria KRAV grönsaker!


Bilderna tog jag i skördetid förra året, vackert! Jag hoppas ni alla kommer att göra en utflykt och hälsa på mig i sommar! För ni vet väl att dom har Café där du kan käka världens goaste bullar, äta brödbuffé eller smaskig ostkaka.. ALLT ekologiskt!

Gå in på deras hemsida för mer informatiom och öppettider!

2 kommentarer:

  1. Ja! Snart är det dax. Spännande värre!

    SvaraRadera
  2. Var inne på Fallas hemsida och blev riktigt sugen på en utflykt. Blir det en utflykt innan vi träffats så får jag väl fråga efter dig :-)
    /Annika i Motala

    SvaraRadera