tisdag 15 september 2009

Fortfarande icke fungerande..

..kamera! Åå vad trött jag blir på det!
Hade tänkt att höstpiffa lite här på bloggen men det får helt enkelt vänta lite.
Men jag måste "bara" berätta att LJUNGS TRÄDGÅRD har öppnat igen och tjejerna har gjort helt fantastiskt fint! Missade ni premiären i lördags så måste ni se till att ta en tur ner dit i veckan åå handla lite höstfägring!

Deras öppettider är:
mån-fre 10-18
lör 10-13

Jag var där i lördags och blev bjuden på gott fika,me like:) Fick en rundtur och handlade jättefina mörklila kryss. Det är ju alldeles perfekt att satsa på höstfägring nu när dom börjar varna för frost... mina "Pellar" får flytta in för i år. Personligen tycker jag att det är kul att satsa på lite färg i höst!


All lycka och framgång önskar jag Tina, Susanne och Ema!


2 kommentarer:

  1. Kram över nätet till dig!! Du vet att du alltid är välkommen att hoppa in...//Ljungs

    SvaraRadera