söndag 30 augusti 2009

Snart är det..

.. 2årig bröllopsdag för mina vänner Helena och Daniel. Ett stort grattis till er! För mig känns det extra speciellt eftersom att jag fick vara så delaktig i denna stora dag! Jag fick nämligen den äran att göra både brudens frisyr och brudbukett.



Helena är den perfekta höst bruden med sitt långa röda hår




Buketten bestod av en stomme med tvinnade grenar. Kaprifol är idealiskt till detta om man gör den själv.. annars brukar det finnas färdiga att köpa. I den gjorde jag en rund bukett av stora oranga Rosor, mörkröda Dahlior, orange kryss med limefärgad mitt, murgröna, nypon, och ett flor av Daggkåpa som framhävde blommornas färger. Utanför stommen fäste jag murgröna som fick hänga ner lite vilt och även några läderblad och nypon.


Målet var att buketten skulle påminna om en höstvind!

Dom fina bilderna är Helena och Daniels privata och är tagna av deras svåger som också heter Daniel.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar