torsdag 9 april 2009

Packningspanik i lägret..

..tvätt,strykning åå lite lätt ångest för att man skall packa ner för mycket. Eller nja.. kanske inte för mycket men väskan får inte bli för tung! Har hört att det kostar 90kr/kg för övervikt åå man kan ju ha roligare för sina pengar. Frågan är -hur mycket väger 1 klänning? kanske man kan väga dom på köksvågen.. kan ju vara prisvärt att plocka med sig ett gäng endå??!

Idag har jag träffat en stor del av familjen och alla har konstaterat att jag kommer att längta hem å sakna min sambo, mormor drog det steget längre och konstaterade att Tobias och jag kommer att sakna varandra så mycket att jag kommer att bli gravid när jag kommer hem!!?? -har det där saknandet någon nedsättande funktion på preventivpiller undrar jag då? Hon är för söt lilla mormor!
Puss å kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar